DIY: PAINTING PILLOW

Ahojte :)

Dnes jedno DIY. Vami navrhnutý a vyrobený vankúšik bude skvelý darček pre blízkeho alebo len tak pre Vás- pre potešenie. Na youtube je veľa videí a teda inšpirácií, ďalej je veľa farieb na textil, ja som kúpila u nás v papiernictve :)

Môj vankúšik som vyrábala takto:


Potrebujeme: 
  •  obliečku na vankúšik
  • farby na textil
  • štetec, špendlíky
  • kartón alebo lepšie- euroobal a v ňom kartón, príp. noviny- tvrdý podklad (ja som použila iba noviny a potom sa mi prilepili z vnútornej strany :(
  • FANTÁZIU :) a potom predlohu, v mojom prípade srdiečko 


 Farby, ktoré som použila ja :)

Vystrihla som si srdiečko a vonkajší výrez som pripevnila špendlíkmi (zabudla som to odfotiť, ale snáď si to viete predstaviť:) ). Do obliečky som dala tvrdý podklad a potom už len vyfarbovala. 





Keď vyschla prvá vrstva, začala som dávať druhú, nech je to výraznejšie. :) A potom už len dopísať text a dodať tomu niečo originálne :)


...a toto je hotový výsledok :)






A čo vy? Vyrobili  (by) ste si niečo také? :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára