Nail art

Povianočné...

Atmosféra Vianoc u mňa pretrváva, preto takéto nechtíky :) 

Tááákže, použila som: 
                                                                                                           
 
  • Červený lak od AVONu
  • CATRICE Million Styles trblietavý nadlak- Million dollar baby 02
  • ESSENCE Sealing top coat
  • ESSENCE korektor 
      Posledné tri uvedené produkty som kúpila cez mel.sk. Veľmi rada nakupujem cez internet, z pohodlia domova :) Chválim ich za ochotu. Ak nemajú nejaký produkt na sklade zavolajú a pokúsia sa to nejako poriešiť :)
      Najprv som naniesla vrstvu červenú, 2x, pretože tento lak nie je až taký kvalitný ako som si predstavovala a ak chcem krvák lakujem aj tri vrstvy. Potom prišiel na rad Catrice nadlak ale len na časť nechtu zdola a nakoniec Essence Top Coat, ktorý je skvelý :) Zafixuje tak ako ma a keď si idem nechty odlakovať ide krásne dole celé moje dielo :) Samozrejme chybičky sú opravené korektorom, s ktorým som taktiež spokojná. A krááásne vonia.


No a teraz výsledok :) 

Tadááá...



Pri rannej kávičke :)





*Dĺžka nechtov je rôzna. Dôvod? Lámanie nechtov :( Máte nejakú radu ako tomu predchádzať (aj pri mojom náročnom povolaní)?*










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára