Frooozen nails



Môj prvý pokus o ombré. No taký nositeľný :) Strieborno- modrý :) Heej, možno si vravíte, také krásne počasie je vonku a ona si vyberie také chladné odtiene :) To som si povedala aj ja. Ale mala som chuť mať na nechtoch striebornú a tmavomodrá bola už len konečná bodka na mojom pokuse o dielo :) Hľadala som nejakú vhodnú farbu k striebornej a hľa, kde sa vzal, tu sa vzal Essence lak na mňa pozeral :)


Použila som:

  • Essence Base sealer 
  • Oriflame- Silver 
  • Essence- Midnight rocker 65 (darček z Mel.sk )
  • Miss Selene priesvitný lak (z drogérky)
  • Hubka na riad :)


Vrstva podkladového laku a dve vrstvy strieborného laku by mali stačiť. Lak nie je najlepší, pri neprecíznom lakovaní zanecháva čiarky. V mojom prípade to bolo teraz jedno keďže som tam hubkou capkala a capkala :) Na hubku som nalakovala striebornú a pod to modrú vrstvu :) a už len capkať a capkať. Prst po pršteku:)
Odporúčam si pred capkaním olepiť páskou okolie nechtov. Lebo ja som tu modrú odlakovávala a odlakovávala :D Tak a nakoniec som použila obyčajný priesvitný lak, pretože sa mi zdá, že s top coatom, ktorý používam nevydržia nechty dlho pekne dokonalé. 

A výsledok :)







Obľubujete aj vy ombré? Na nechtoch? Vlasoch? :)

Prajem pekný večer :)


4 komentáre:

  1. Ombré som neskúšala na nechtoch ani vlasoch, ale máš to pekné.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to veľmi zaujímavo :) Ja by som už však asi zvolila letné farby :D

    OdpovedaťOdstrániť