Simple Mint

Ahojte :)

Konečne mám tri dni voľno a môžem sa venovať sama sebe :) Včera som googlila a googlia a hľadala som nejaké inšpirácie na nailart. Plánovala som si nalakovať nechty zeleným lakom Catrice 09 Hugo Moss ale nedopadlo to dobre:-/ Lak sa lial kade nemal, okolie nechtov som sa snažila odlakovať ale kožička ostávala zelená :( Škoda. Pri tmavých lakoch ešte nie som asi zručná. Tak som zvolila môj obľúbený Avon nail pro+ "mentolkový" :) v kombinácií s bielym lakom od Oriflame nail white TIP.





Samozrejme najprv som použila base sealer od Essence. Po zaschnutí som si s pomocou lepiacej pásky zakryla časť nechtu, ktorý som nechcela mať mentolkový :) Musím pochváliť tento lak od Avonu pretože stačí len jedna vrstva a krásne prekryje všetko. A ďalší plusový bodík má za rýchle schnutie :) Takže keď bleskovo zaschol odlepila som pásku a začal sa boj :D Moje zručnosti so zdobičkou sú mizerné :( Ale chcem, chcem, chcem sa to naučiť!!! Musím si vygoogliť nejaký kurz :) Ďalej som teda zdobičkou od Oriflame (tuším) naniesla štetekom biely lak od Oriflame, ktorý je mimochodom dosť na....nanič a rýchlo hustne :( a ťahala som čiarky popri mentolke :) Keď uschol aj biely, druhou stranou som ďobkala opäť mentolovým bodky. Nakoniec som prekryla nechty a moje dielo na nich top coatom od Essence.





A výsledok? No nič moc, biele čiarky zodpovedajú mojej trasúcej sa ruke :) A pravá? Tú radšej nefotím :D Ľavá ruka nie je už vôbec šikovná :D ALE! Dnes som dostala pochvalu aká som šikovná a vyzerá to skvele aj zblízka :) Ha haaa :D

Ešte jedna foto z dnešnej návštevy BIŽU :)


Tak, hádam, že sa Vám to páči :) Ak máte na blogu aj vy nejaké nail arty dajte link do komentára :) Za každý jeden koment a odber som Vám vďačná.


xoxo

1 komentár: