COLOUR DROP

Ahojte :)

Dnes o jednom odtieni z týchto krásavcov :) (a možno menšie odbočenie)


Tieto rúže na pery Colour Drop nájdeme v Avone v ôsmich odtieňoch. Od svetlého nude cez sýtočervenú až po tmavé. Celá farebná škála odtieňov, z ktorých si určite vyberie každá. Ja som si vybrala odtieň Liquid Red. A nevedela som do čoho idem lebo popravde, kupovať si naslepo rúže a ešte taký červený (skôr mailnovo červený) odtieň sa bojím. Čo ak sa mi nebude páčiť farba? Čo ak mi nepristane? Čo ak mi nebude vyhovovať celkovo? Čo ak.....? No dobre. Prinajhoršom si ho dám na nejakú "spešl" príležitosť, darujem ho niekomu alebo mi ostane pekne pri ostatných v zásuvke. A ja sa budem medzi nimi prehrabávať a budem sa cítiť ako princezná vo videu na YT, kde slečny ukazujú akú zbierku kozmetiky doma majú - MY MAKE-UP COLLECTION. Priznávam, rada si také videá pozriem ale keď má baba dekoratívkou zaplnenú jednú samostatnú izbu tak ako fúúúúú, to je moc :) Jasné, každá chceme mať všetko a najlepšie v každej farbe a v každom odtieni tej danej farby, veď sme ŽENY, ale pŕŕŕ! Na čo mi to všetko bude? Veď to nevyužijem a potom budem pozerať len na exspiráciu a vyhadzovať každú tretiu vec, veď nedám si na tvár niečo po záruke :) Či? :O
Taaak menšie odbočenie :D
Takže poďme k rúžu :)
Obal rúžu má zaujímavý tvar, taký akurát :) Chutnú farbu, teraz in :) Avon píše: ,,Dodajte perám intenzívnu farbu a vysoký lesk s prvým rúžom na svete, ktorého tvar sa prispôsobuje tvaru ženských pier." A ja len potvrdzujem! Naozaj dodáva perám farbu a lesk, no ja zvyknem akýkoľvek rúž doladiť ešte bezfarebným leskom. Ale nie veľa! Potom to vyzerá neskutočne umelo :) Rúž sľubuje hydratáciu pier ale to v takomto ufučanom počasí neviem posúdiť. Dávam si teda pod neho balzam aj kvôli tomu, že je mastný (niekomu to vyhovovať nemusí, ja som spokojná):) Úúf, tri vrstvy: balzam, rúž a ešte aj lesk....to znie moc, no je to 100% zaručená ochrana pier, ktoré sú potom krásne plné.... jednoduché ale výrazné. Bodaj by nie! S takým malinkovo červeným odtieňom. Farbu som ale očakávala krvavo červenú, no odtieň v katalógu poriadne skresľoval :-/ Nevadí aj taký sa zíde. A ten krvavo červený si budem musieť zaobstarať v normálnom obchode. Skúšať a skúšať, ktorý je ten môj NAJ!

Na foto vyzerá farba dosť divoko ale na žiadnej nevyzeral ako originál (asi preto fail aj v katalógu). Teda príjemná červeno malinová farba, krásne voňajúci 2g rúž :) Samotný, bez lesku vydrží aj 3- 4 hodiny :) 







Ešte pokus o nafotenie odtieňa vystihujúceho ten môj :)

Ja mám pri červených odtieňoch stále taký pocit,že pri prvom odpití z drinku neostane rúž len na pohári ale budem ho mať roztečený všade okolo úst :( Neviem, možno je to len moja obava a predstava :D Zatiaľ som však s takým rúžom veľa drinkov nepopila :D Som opatrná.


A čo vy? Aký je ten Váš naj odtieň? :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára