Essence- My skin: WIN

Ahojte kočeny :)

Dnes by som Vám rada predstavila pleťovú kozmetiku Essence z rady My skin


Bola to výhra z decembra, ktorá bola v Essence adventom kalendári- konkrétne 10. decembra :) Hurááááá!!!! Vyhrala som, tešila som sa a teším sa doteraz. Nepamätám kedy som naposledy niečo vyhrala :) Usilovne som otvárala všetky okienka ( ale len do výhry, dála som šancu aj iným) a odpovedala na otázky a oplatilo sa.
Balíček mi prišiel pomerne skoro. Obsahuje:


Po dlhoooom a dôkladnom testovaní Vám prinášam moje hodnotenie :)

1. Essence My Skin osviežujúce čistiace obrúsky
Obrúsky vhodné  na všetky typy pleti, krásne voňajú a navyše sú bez alkoholu!!! Essence sľubuje očistenie pleti od všetkých nečistôt a vodeodolného make-upu. A je to tak! Naozaj fungujú. Očistia moju pleť a nevysušia ju. V balení 25 ks čo je dobré tak akurát na cesty. Prihodím ich do kozmetickej taštičky a ide sa na výlet :)
Cena: cca 2€

Takže kúpa? MOŽNO! malý obsah balenia sa nerovná takej cene :)




2. Essence My Skin umývací krém 4v1
Môj TOP! Všestranne využiteľný "krém" - vraj čistí pleť, sťahuje póry, hydratuje pleť a má zmatňujúci účinok. A ono to naozaj funguje. Využívam ho ako masku, hoci sa dá použiť ako peeling alebo umývací krém. Má v sebe malé čiastočky a je svetlunko oranžovej farby. Obsah je 150 ml a stačí fakt málo aby sme po opláchnutí mali hladučkú pleť :) A ako bonus- obsahuje výťažok z granátového jablka, príjemne vonia a má krásny obal ako všetky výrobky z rady My Skin.
Cena: cca 2,70€

Ďalšia kúpa? URČITE ÁNO!!




3. Essence My Skin intenzívny ošetrujúci krém
"Je tu koniec suchej pleti!" poskytuje 24-hodinovú starostlivosť. No dobre, možno až takú dlhú nie:) Ale poskytuje. Ja mám suchú pleť a keď si ráno nanesiem tento krémik mám pleť pekne hydratovanú, žiarivú a nemastnú. Obsahuje ochranné filtre uva /uvb. Obsah balenia je 50 ml a opäť tá vôňa granátového jabĺčka, presné taká, akú a umývací krém <3
Cena: cca 2,50€

Kúpa? MOŽNO! nakoľko mám už svoje obľúbené značky krémov :)








4. Essence My Skin zmatňujúci krém
-Krém bez obsahu olejov dodá pleti 12- hodinový matný efekt a dodá jej hydratáciu: píše Essence. Príjemná vôňa liči a modrého hrozna je úchvatná. Krém je jemný, fialkový a dobre sa nanáša na pleť. Tú matnosť počas 12- hodín som nejak nepostrehla :) Ale ktovie, častejším užívaním sa možno dostaví. Obsah je opäť 50 ml, takže sa zmestí všade :)
Cena: cca 2,50€

Ďalšia kúpa? MOŽNO! Dôvod ako predtým :) Ale áno, už len kvôli tej vôniiii <3



       




5. Essence My Skin tónovací krém Light skin
6. Essence My Skin tónovací krém Medium to dark skin
Vyskúšala som "v teréne" iba ten svetlejší odtieň :) Čo už, som bledunká.
Oba príjemne voňajú. Obsahujú olej z broskyňového jadra a výťažok z acai. Sú jemné, s rozžiarujúcimi pigmentami. Dobre sa nanášajú a splývajú s pleťou. Mala som peknú jemnú tváričku, hydratovanú no make-up je make-up, nenadarmo sa tento krém volá tónovací :) Obsah je 50 ml. Vcelku fajn :)
Cena: cca 2,50€

Kúpa nabudúce? MOŽNO! Ja som skôr za kvalitný, dobre krycí, zmatňujúci make- up splynúci s mojou pleťou dokonalo, ako keby bol vyrobený práve pre mňa :) A taký mám, no nebojím sa vyskúšať nové :)


7. Essence My Skin jemný umývací gél
Tento gél používam najčastejšie. Je úplne mega!!! Používala som ho skoro každé ráno a večer (ak nestíham a ponáhľam sa, tak použijem iba pleťovú vodu inej značky). Jednoducho nanesiem, vmasírujem a opláchnem :)  Nečakala som od toho žiadne zázraky. Ale toto ja môžem, toto mi vyhovuje. Hĺbkovo vyčistí pleť a čo je pre mňa dôležité, odstráni všetok zvyšný make-up. Skúšala som ho použiť aj "v spolupráci" s obrúskami, ktoré som spomínala vyššie a malo to efekt. Ale obrúsky sa rýchlo minú. Je vhodný na všetky typy pleti. Krásne sviežo vonia, je priesvitný a obsahuje výťažky z limetky a uhorky. Má 150 ml. 
Cena: cca 2,50€

Ďalšia kúpa: ÁNO!!! 


8. Essence My Skin chladivý roll-on na oči
Tento hydro gél obohatený o výťažok z uhoriek využívam keď prídem domov z práce a mám totálne unavené oči ale! čaká ma ešte nejaké stretnutie :) Roll-on chladí a  hydratuje, skoro ako keby som si na viečka položila plátky uhorky. Masírujem guľôčkou okolie očí a prestávam pociťovať únavu a opuchnuté viečka. Obsah je 15 ml. 
Cena: 2,70€

Kúpa? MOŽNO! Celkom dobrá vecička, som spokojná. ale pre mňa asi zbytočné :) 




ĎAKUJEM ESSENCE EŠTE RAZ ZA TENTO SKVELÝ DARČEK!!! :)

Všetko u mňa našlo využitie, okrem toho tmavého tónovacieho krému, ale možno sa v lete opálim práve do takéhoto odtieňa :D Alebo ho posuniem nejakej kamarátke čokoládke ;) 
Ceny sú primerané celkom priateľské :)

Všetky produkty MY SKIN nájdete aj na mel. sk - TU

A čo vy? Máte nejaký z týchto produktov? Vyskúšali ste niečo? Neviete si  bez niektorého predstaviť svoju existenciu? :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára