DIY Glitter Candle Holder


Ahoj :)

Včera som mala kreatívnu chvíľku. Už dávno som videla na youtube video s DIY dekoráciami a toto ma zaujalo. Tak som zháňala a zháňala trblietky až som ich našla u nás v meste, v kvetinárstve. Boli na objednávku, používajú to len ony, tety kvetinárky na zdobenie. Zvláštne, asi DIY s trblietkami ešte nikomu nenapadlo a pritom sa dajú hocijako využiť. Tak som si vybrala biele, zlaté a zelené. Zelené som vyskúšala ako prvé. Výroba je úplne jednoduchá, potrebujeme len:

  • prázdnu sklenenú nádobu (alebo pohár), napríklad od starej sviečky :) ( zabudla som ju odfotiť ešte čistú)
  • lepidlo (bála som sa, že to nepôjde obyčajným, zháňala som lepidlo na sklo, ale nikde ho nemali, tak som použila obyčajné a dobre som urobila :)
  • trblietky
  • štetec


Postup je jednoduchý, natrieme lepidlom len to, čo chceme mať trblietavé :)Ja som natrela celú nádobku. Pozor, treba natrieť lepidlo pekne rovnomerne,lebo keď potom vyschne, ostanú nepekné čiary.Keď máme lepidlom natretú vnútornú stranu, nasypeme trblietky, tak akurát radšej menej a potom dosypeme :)A krúútime a krúútime. Aby sa trblietky dostali všade. Keď sa nám zdá,že sú všade necháme lepidlo vyschnúť. Zapálime čajovú sviečku, vložíme do nádobky, zhasneme svetlo a už si len vychutnávame romantiku :)

V mojej izbe :)



V obývačke :)


Skvele na trblietkach je, že sa dajú využiť kdekoľvek. Nabudúce ich skúsim napríklad na nechty :)
A čo vy? skúšate DIY aj vy? :)

Pekný dník prajem :)

4 komentáre: