Úplne najviac



- Ženy neodpúšťajú. Teda presnejšie: ženy mužom nikdy neodpúšťajú. Niekedy sa chvíľu tvária, že odpustili, ale neodpustili. Len si to odložili ako dlžobu do tej svojej emocionálnej banky a tam vám...keďže neviete, že máte dlh, že nie je zmazaný, a tak ho nespácate...tam vám rastú úroky a jedného dňa vám narastú tak, že prekročia hranicu splatiteľnosti, tak, že by ste to ani za štyri životy nemohli splatiť a celá tá záležitosť vás zavalí a zničí. Celkom zničí.
Vyzeral, že vie, o čom hovorí, že ho nejaký nesplatiteľný emocionálny dlh už zavalil, alebo to každú chvíľu očakáva, ako niekto, kto kráča v pásme najvyššieho lavínového nebezpečenstva a cíti, že musí zakašlať.
- Takže čo mi radíte? - spýtal sa Peter.
- Ak má nejaká žena pocit, že ste jej ublížili, už nikdy sa s ňou nestretnite. Je lepšie myslieť si, že vás nenávidí, než myslieť si, že vám odpustila.
Verte mi. A ešte niečo. Už na ňu nemyslite. Vypnite jej obraz. Jej existenciu vo svojej hlave. Šťuk.
- Šťuk?
- Šťuk. Lebo viete, ako to je. Čo si škrabete, to sa nezahojí.

(ukážka z knihy)

      Vždy som mala pozitívny vzťah ku knihám. No som náročná. Nebudem čítať to, čo ma nebaví už na tretej strane, ale čoby. Nebudem knihu ďalej čítať už keď sa mi nepáči názov :D A tak som vo svojom živote prečítala iba povinnú literatúru do školy, Harryho Pottera (všetky časti!! :), celú Twilight ságu a ešte nejaké Evitovky. Aaaa zabudla som ešte na skvelú knihu od T. Melasovej- Tovar. Úplne najúžasnejšia kniha. Bavia ma knihy s tématikou drog. Odporúčam túto knihu :)
No včera som dočítala deviatu knihu od Maxima E. Matkina, no moju čitateľskú prvotinu od neho- Úplne najviac.


Kniha je o ľuďoch, ktorí hľadajú lásku a všetci iným spôsobom. Nakoniec sa stretnú v miestnosti bez okien, kde čakajú na zazrák :)  Zaujímavé čítanie, no po dočítaní mi prve napadlo: ,,Veď ja som tomu nepochopila." :D Ale keď som nad tým rozmýšlala, tak to zmysel začalo dávať. Silné čítanie, ľahko čitateľné no na konci je pointa, ktorú si nájde každý sám.
Ale aj túto knihu môžem len odporučiť. Kúpila som ju v Panta Rhei (11,95€) a vlastne som ju dostala od maminky k meninkám :)

Tak a teraz sa pustím do trilógie Fifty Shades <3

A čo vy? Čítate? Nečítate? Nejaké tipy?  :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára