Mel.sk 50% off

Ahojte milé dámy :)

Vždy sa teším keď si niečo objednám z netu, najviac však keď ide o nejakú dekoratívnu kozmetiku. V pondelok som čakala až štyroch kuriérov, no prišli len dvaja :( Došiel ujo s vysávačom a ujo s krabičkou s kozmetikou.
Nezvyknem sa radovať keď ma zobudí zvuk sms a nerváčim, keď ma ráno zobudí nejaký telefonát :D No keď čakám nejakú "stuhou previazanú škatuľku" a nečakám v nej Bambuľku, správa, že si balíček vyzdvihol kuriér u nás na pošte ma neeeeskutočne poteší. Jedným očkom, v polospánku si ju letmo prečítam a ešte poleňoším v postielke. Keď vstanem, celý čas zakukujem spoza záclony či sa pred blokom neobjaví biela dodávka s logom pošty :) ,,Už je túúúú, už je túúúúú," pištííím po byte. rýchlo sa prezliekam z pyžamka, prehrabnem rukou vlasy, nech vyzerám aspoň trocha k svetu, na trošku make- upu neostáva čas, ujo kuriér sa blíííži. A zvoníí. Otvorím, podpíšm, prevezmem, poďakujem a zaželám pekný deň :)


 Bežím po nôž, nebudem to predsa trhať, som nejaká dáma :D Režem lepiacu pásku, otvorím škatuľku a čítam mel.sk mi poslali moju kráásnu kozmetiku. Dobre dobre, to ma až tak nezaujíma, cenu poznám, zaplatila som ujovi kuriérovi a navyše nestálo ma to až tak veľa, keďže MEL.SK MÁ 50% ZĽAVY!!!! Bye bye staré Essenčatá a Catrice :) Niektoré mi budete chýbať :(
A tak hľadám v papieroch čo mi ten báječný obchod poslal naviac (nad 15€ pošlú darček, vždy skvelý).





Papiere odložím, a vyberiem moje nové zlatíčka. Polepené v bublinkovom obale. To ja môžem :) Odložím si ho na neskor, keď sa doteším s obsahu :) Antistresová pomôcka je to skvelá :P Tak odbaľujem a odbaľujem, jeden za druhým :) Radosť stúpa :)
A tu sú:

V rýchlosti ešte rozpíšem čo je čo :)


  1. Essence colour and go- 119 boho chic
  2. Essence BB cream 03 medium
  3. Catrice ULTIMATE NUDES- 01 Karl Says Tres Chic
  4. Essence studio nails better than gel nails- špičky, biele- o tom som písala TU :)
  5. Essence gumička do vlasov z limitky Happy Holidays- mám už jednu doma a je skvelá, túto som som objednala pre sestru, oneskorený vianočný darček (cez Vánoce sme sa nevideli )
  6. Catrice ULTIMATE NUDES- 05Bonjour Cherie!
  7. Essence twins- 02 romeo
  8. Essence multi dimension- 52 WILD THING
  9. Catrice ULTIMATE Nail LACQUER- 09 Hugo Moss
  10. Essence- tekutá očná linka
  11. Essence French glam- nálepky na nechty
  12. Catrice očné tiene- 070 Mud Spencer & Coralle Hill
  13. Catrice LIP TINT- 010 Red my lips
  14. Catrice lip gloss- 100 Peach on The Beach 
Ceny vám tu písať nebudem, už si nepamätám a navyše kto chce, pozrie si to :P
Laky 1 a 6 využijem do práce, nemôžme mať totiž výrazne nalakované nechty :/ Čo už :(
BiBíčko skúsim, ešte som BB krém nemala :) Lak číslo 3- staroružovú farbu milujem....hneď keď budem mať voľno s ním niečo vykúzlim, alebo si ním len tak jednoducho nalakujem nechty, stoji zato!!! O špičkách som už písala, snáď mi tentokrát vydržia dlhšie :) Fialkový lak mi došiel, hodí sa nový, tak ho mám :) Ružový, číslo 8 som dostala ako darček :) Číslo 9 <3 Najkrajšia, najúžasnejšia smaragdová zelená akú som kedy videla a nie len na laku <3 Už sa na ňu teším <3. Očné tiene sú TOP! Milujem zemité farby <3
Nálepky na francúzsku manikúru....hm.. tuším som objednala iné nálepky na nechty a asi ich už nemali, preto poslali toto, ale nevadí, hádam sa s nimi dá niečo urobiť. No a nakoniec tie lesky......HALÓÓÓ Gabriela!!! To čo LIP TINT si si kúpila???? Je to úplná hlúúúúúposť!!!! No čo, ale aspoň dobre chutí, keď už nefarbí :D Či viete ako to použiť? :O  OK, OK ten druhý broskyňový sa dá, je skoro ako bezfarebný, na rúž akurát :)



Lásky pokope <3


Tak som sa tešila celý pondelok, utorok. Aj dnes v práci som už len posúvala očami čas, kedy už skončím, aby som mohla prísť domov a nalakovať si nechty na smaragdovo :) No nevyšlo, veľa hodín a ja som "mŕtva". A mám nový dôvod vytešovať sa z balíčka, prišli KNIHY! Hm, no dostanem ich až k meninám :(
Tak už len ľahnúť do postele a vziať si do ruky práve rozčítanú: ÚPLNE NAJVIAC (Maxim E. Matkin). Odporúčam! :) 


Tu si môžte objednať túto alebo inú podobnú kozmetiku, nielen v akcií :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára