I LOVE NUDE NAIL POLISH!!!

Ahoj :)

Dnes len taká bleskovka. Zajtra idem po troch dňoch do práce a keďže si nemôžem dovoliť extrémne nechty, vždy volím variantu s nude lakmi. Milujem ich. Sú jemné a pritom neprehliadnuteľné <3

Lak Nude glam 05- toffee to go od Essence má nádhernú farbu. Je jeden z mojich TOP nude lakov. Treba použiť ale dve vrstvy aby bol necht dokonale zjednotený. A dávať pozor aby sa nezlial. Čo sa mi na ňom nepáči je to, že rýchlo hustne (no stačí ho pretrepať a je znova tekutý). Skvelé je aj to, že nevytvára čiarky a štetček má veľkosť tak akurát.
Druhý lak Catrice ULTIMATE NUDES- 01 Karl Says Tres Chic som použila ako "zdobiaci", hoci sám o sebe na nechtoch vyzerá božsky. Staroružová farba pôsobí na nechtoch elegantne. Lak má hrubší stetček a pokryje celý necht. Vrstviť ho ale treba, minimálne 2x. Až potom sa dostaví požadovaná farba a efekt :)


Tak teda najprv som naniesla vrstvu podkladového laku. Po uschnutí som naniesla dve vrstvy NUDE GLAM od Essence.
Po zaschnutí som prstenník vyzdobila-vymaľvala :) tenkým zdobiacim štetcom ( tuším od Avonu) CATRICE lakom takto:
Ľavá ruka vyzerá k svetu, no pravá...fúúú :) Musím na tom ešte popracovať :) 
A nakoniec som to celé zafixovala Top Coatom. A voaaalaaa..... 

...môžem ísť zajtra do práce :)


Prajem pekný večer :)



2 komentáre: