French Manicure


Ahojte :)

      Dnes by som Vám chcela zrecenzovať francúzsku manikúru od Essence, konkrétne sadu Essence studio nails Better Than Gel Nails. Mám doma kooopec prúžkov na francúzsku manikúru- oblúčiky, do špica...rôzne biele laky, sady lakov konkrétne na takúto manikúru, ceruzky pod nechty......no nejako sa mi nikdy nepodarilo urobiť si takú manikúru, s ktorou by som bola stopercentne spokojná. Buď som použila veľa bieleho laku, ktorý dobre neuschol ani keď som čakala a čakalaaaa a nakoniec sa aj tak dototo :D Alebo to povrchový lak celé rozmazal :( Vo francúzskej manikúre som nešikovná....

Sada Essence studio nails Better Than Gel Nails

Moja sada :)


Nekúpila som si konkrétne všetko z tejto sady. Ale! To najhlavnejšie som si samozrejme zaobstarala :) Takže kúpila som klasické biele špičky ( Essence ponúka tuším tri varianty), podkladový lak z tejto sady, lepidlo, nie konkrétne z tejto sady, ale Fix it! Nail glue. Osobne si myslím, že lepidlo ako lepidlo, hlavne keď je to tej istej značky. Essence jednoducho zmenili obal :) Teda podľa mňa. A takisto Top Coat som nepoužila originál.
A tak som sa jeden večer do toho pustila. Najprv som si chcela sadu odložiť na nejakú príležitosť ale hovorím si, vyskúšam radšej teraz ako by som mala potom stresovať, že sa mi to nedari a mať celé ruky polepené (a teraz boli:D )
Tak po poriadku, podľa návodu (ktorý sa zdá byť jednoduchý). Najprv si dobre a precízne odlakujeme nechty, upravíme....Potom si vyberieme vhodnú veľkosť špičiek, nanesieme na nechty podkladový lak. Necháme vyschnúť :) A teraz tá najväčšia piplačka. Na špičku nanesieme lepidlo a priložíme na necht a počkáme 10 sekúnd. Mne sa to nejak nedarilo, tie boky špičiek sa mi nechceli prilepiť, tak som ich musela držať prstom, lep samozrejme vytiekol pomimo, na necht, pod nechty.....a pritom som ho tam nedávala veľa....aaach :-/
No po nejakom treťom- štvrtom nechte to už šlo ako- tak dobre :) Prišla som na systém mne vyhovujúci :)
Tak som lepila a lepila. Špičku za špičkou, nechtík za nechtíkom. Starostlivo som skontrolovala či lepidlo zaschlo a tie "držiačiky" som postupne odstránila. Pilníkom som odstránila nerovnosti a prstenníky som si vyzdobila kvietočkom (Essence Stampy  Set-om). Nakoniec som naniesla Top Coat a poviem vám, konečna verzia vyzerala vcelku schopne a dobre :) Pri všetkej skromnosti :D Na prvý pokus sa mi to páčilo, samozrejme nabudúce odstránim menšie nedostatky :)


Výsledok :)

Musím sa ale priznať, že na druhý deň som šla do práce a po niekoľkých hodinách sa mi nechty zničili :( 
Takže to znamená, že som to robila prvýkrát a nie veľmi dobre alebo som bola v práci moc aktívna a pracovitá :D Alebo aj aj ;)


1 komentár:

  1. Vypadá to moc hezky:) Něco takového bych si taky chtěla pořídit, ale nejspíš to nechám až když si pořídím přímo sadu na gelovky, jelikož by mě asi štvalo kdybych si nehty dělala třeba hodinu a pak je zničila:D

    OdpovedaťOdstrániť