Piesok aj bez mora ...


Ahojte kočky :)

 Dnes o Essence Colour & go.


Je môj prvý. Prvý pieskový. A je úžasný :) Červenú farbu na nechtoch milujem a piesoček dodá červenej skvelý efekt :) 
Presný odtieň tejto červenej sa mi nepodarilo zachytiť ani na pokus číslo 36457....:D  No vybrala som tie, na ktorých sa tej pravej červenej najviac podobá. 
Lak má sýtočervenú farbu, dobre sa nanáša, stačí jedna vrstva, no ja dávam zo zásady vždy dve a je jedno o aký lak ide. Po dvoch vrstvách lak na nechtoch krásne žiari :) Obsahuje malé trblietky, ktoré zároveň dodávajú efekt piesku :)




Ešte dodám, že odlakovať ide ľahučko. Neviem prečo to niekomu nejde. Ja nemám problém odlakovať ani trblietky. A keď dám pod tento lak ešte aj podkladový tak je odlakovanie oveľa jednoduchšie :)


Piesok už máme, slniečko občas cez deň vykukne no už chýba len to more :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára